5 תשובות
סתם נהיה יותר משעמם לדעתי
רק אם את רוצה להעביר תזמן
אם גם ככה אינלך משו יותר טוב לעשות אז למה לא
תאמת שהשנה זה לא כזה מעניין אבל נחמד
לא כל כך מעניין לדעתי...נחמד ולא יותר