8 תשובות
אני אתן למי שכבר עברה את זה לענות באופן חד משמעי... אבל אני הייתי הולכת עם טמפון ליתר ביטחון כי נשארים שם רק בתחתונים וחזיה באיזשהו שלב
כל עוד שלא עושים לך בדיקת ביצים אז לא ;)
אם עשית בדיקת שתן לפני אז לא, אם את עושה שם בדיקת שתן, אז כן, תקבעי ליום אחר.
זה הפריע לך?
אנונימי
שואל השאלה:
לא עשיתי בדיקות רפואיות.. דחו לי את הבדיקות הרפואיות לעוד שבועיים.. אבל עשיתי למרות זאת בדיקת שתן.. היא אמרה שזה לא משנה.
אנונימית
הא אוקיי,
ואת יודעת מה צריך ללבוש בבדיקות הרפואיות?
אנונימית
שואל השאלה:
רגיל.. את נשארת רק בחזייה ותחתונים.. d:
אנונימית
וואי אמאלה.. אמרו לי שאפשר מכנס קצר וחזיה, זה לא נכון?
אנונימי
באותו הנושא: