5 תשובות
לא נורא
הכל טוב.
הכל טוב.
לא נוראי בכלל אני אוכלת בשר חלב כל פעם ולא קורה כלום תכלס :)
זה לא כזה נורא, קורה שטועים.
לא נורא אני עושה את זה חופשי.
לא נורא
באותו הנושא: