5 תשובות
וואי אני מצטערת
עדיף שלא תנסי לעודד אותה כי זה רק יחמיר פשוט תהיי שם בשבילה אם היא תרצה לדבר
עדיף שלא תנסי לעודד אותה כי זה רק יחמיר פשוט תהיי שם בשבילה אם היא תרצה לדבר
כלום לא יעזור חוץ מהזמן
תני לה זמן
הייתי שם ואני עדיין שם
תני לה זמן
הייתי שם ואני עדיין שם
כן תהי שם בשבילה זה קרה לי וחברה שלי הרימה אותי, אבל זה אף פעם לא עזר, לאט לאט זה יעבור לה
יש אנשים שלוקחים דבר באופן קשה , פשוט לתת לזמן לעשות את שלו
תעסיקי אותה. כשאין מה לעשות או חוויות חדשות תמיד חוזרים למחשבות ותחושות ישנות. תוציאי אותה מהבית, תלכו למקומות, תיפגשו עם חברים, אם יש לך חברים שהיא לא מכירה תפגישי ביניהם, תסעו לערים אחרות ביחד וכו'
באותו הנושא: