התחברות
הרשמה
אני מרגיש יותר אהבה כלפי הכלבה שלי מאשר כלפי האחיינית שלי ( שרק נולדה ) זה רע ?
21 ביולי 2019, 21:32
כלבים
6 תשובות
לא אתה לא יכול להקשר למשהו ברגע זה יקח זמן
ב
בת אל שם בדוי
לא
א
אל דברו איתי
ממש לא רע
ו
וליה קרנבל
לא
א
איזה גובה יש לוובה
לא
ש
ששששששששששששששששששששששששששששכ
לא, זה אומר שאתה ממש קשור לכלבה שלך
א
אהבת חינם??
באותו הנושא:
אני יודעת שזו שאלה מוזרה- אבל איזה סוג אהבה אתם מרגישים כלפי החיית מחמד שלכם?
מה שאנשים מרגישים באהבה אני מרגיש כלפי כל אחת אז איך אני אמור לדעת שאני מאוהב?
כל פעם שאני מוציאה את הכלבה שלי לבחוץ היא מתנהגת כלפי אנשים באופן שונה, למה זה ככה? זה נראה כמו פיצול אישיות -_-
הכלבה שלנו לא מרגישה טוב
כל פעם אם אני לא מרגישה טוב הכלבה שלי מתחילה ללקק אותי במקום שכואב לי בו..
הכלבה שלי לא מרגישה טוב ואני צריכה ללכת לעבוד
מה הקטע של אנשים להפגין מלא "אהבה" כלפי אנשים מפה בלי שהם מכירים כל כך?
אני ממש מרגיש רע ואני צריך להוציא את הכלבה שלי
איך להראות יותר אהבה וחמלה כלפי המשפחה שלי?
הכלבה שלי כל היום בוכה כל הפאקינג יום, אני מרגישה שאני מתחרפנת.
למה אלימות כלפי גברים יותר נסלחת מאלימות כלפי נשים בחברה שלנו?