13 תשובות
כל אחד יכול להצליח וזה לא משנה אם הוא מבר או במגמה..
כל עוד יוצאים עם תעודת בגרות ביד ועם הרבה מוטיבציה לחיים, מצליחים בגדול!
אני מכירה אנשים שאפילו בלי תעודת בגרות יצא מהם משהו והיום הם מיליונרים או סתם חיים טוב.
אבל כמובן שתעודת בגרות זה דבר מאוד חשוב, ואתה יכול להצליח גם במבר. אין אפס, בהצלחה
כל עוד יוצאים עם תעודת בגרות ביד ועם הרבה מוטיבציה לחיים, מצליחים בגדול!
אני מכירה אנשים שאפילו בלי תעודת בגרות יצא מהם משהו והיום הם מיליונרים או סתם חיים טוב.
אבל כמובן שתעודת בגרות זה דבר מאוד חשוב, ואתה יכול להצליח גם במבר. אין אפס, בהצלחה
לא אמרתי שיש בעיה עם הכיתה הזאת בסך הכל אמרתי שזה לא וואו להיות בכיתה כזאת, לא צריך שתהיי רק בגרות מלאה צריך שהיא גם תהיי טובה ושהוא יעשה יחידות גבוהות (אבל זאת רק דעתי)...
זה לא אמור להיות ואוו, ואני יכולה להוציא גם 5 יחידות!
אני בכיתת מב''ר ואני בחמש יחידות! זה לא קשור בכלל.
אנונימי
אני אמרתי שאת לא יכולה להוציא 5 יחידות? הוא שאל מה אנחנו חושבים וזאת דעתי.
אמרת שאני לא יכולה להוציא יחידות טובות ברמות גבוהות..
מי דיבר אלייך?! דיברתי לשואל...
אנונימי
בכל בית ספר זה שונה למשל אצלי בבית ספר כיתת מב"ר לא יכולה לעשות 5 יחידות בגרות במתמטיקה אז הם עושים 3, כנראה שיש בתי ספר שזה שונה אצלם.
אז למה את ענית לי?:p
אצלי זה נחשב הבית ספר הכי טוב בעיר וזה בית ספר למסלוללי בגרויות.
אפילו בתפנית שזה הגרוע של הגרוע אפשר להוציא בגרות מלאה..
כנראה שבבתי ספר אחרים זה לא ככה.
אפילו בתפנית שזה הגרוע של הגרוע אפשר להוציא בגרות מלאה..
כנראה שבבתי ספר אחרים זה לא ככה.
מה הבעייה עם כיתת מבר? כולם יכולים לעשות בגרות מלאה, גם בכיתת עיונית שזה יותר גבוה ממבר יש כאלה שהם לא יצאו עם בגרות..
זה לא קשור בכלל!
זה לא קשור בכלל!
ברור, זה מוביל אותך לבגרות מלאה..
אנונימי
אני לא חושבת.. אני ממליצה לך להעלות לכיתה גבוהה יותר.. בהצלחה (:
באותו הנושא: