10 תשובות
סבבהה
טוב את?
באלי לישון
גרוע ביותר.
שואל השאלה:
לעייפים - לא ישנתם טוב?
ולמי שקצת פחות טוב ורוצה לדבר, אני פה בשבילכם
לעייפים - לא ישנתם טוב?
ולמי שקצת פחות טוב ורוצה לדבר, אני פה בשבילכם
אנונימית
בוקר מקסים, ואני מרגישה מעולה, איך את? :)
בוקר טוב :) את האמת שהבוקר אני מרגישה פחות טוב
כרגיל
מה שלומך?
מה שלומך?
אפשר להתייעץ איתך בפרטי?
באותו הנושא: