3 תשובות
ממש תיארת את כל מה שאני מרגישה בתקופה האחרונה. הלוואי ויכולתי לעזור לך זה משהו שאני גם עוברת. מה שאני עושה זה עובדת עם שכנוע עצמי ואומרת לעצמי כל מיני דברים שיתנו לי ביטחון להיפתח לחברים טובים שלי. וגם אני חושבת שעם הזמן זה יבוא :) אם את רוצה לדבר את מוזמנת
לפי דעתי תנסי להתגבר על הפחדים שלך, אני לא שיתפתי גם אף אחד בכלום אבל בזמן האחרון יש לי ידידה שהתחלתי לדבר איתה יותר על דברים, עדיין לא על הכל אבל אני יותר פתוח איתה ואחרי שתצליחי לפחות עם אחד לדעתי זה יעזור לך
אנונימי
שיואו! קרה לי אותו דבר בדיוק!!! ואני באמת לא מצליחה לסמוך ולהפתח לאף אחד... מזדהה איתך לגמרי!
באותו הנושא: