6 תשובות
לשניה אני הייתי הולכת הביתה פשוט
כן חחח
הו חחח כןכן אבל באיזשהו שלך זה חדל נגיד ביב' אז אפילו הגחת קול לא נשמעה בכיתה
כן וזה כיף בטירוף
זה עדיין ככה
פעם היה הפסקת חשמל ואני וכל החברים שלי פשוט ירדנו מקומה 14 עד למטה בחושף במרדגות זה היה מצחיק בטירוף
אנונימי
באותו הנושא: