7 תשובות
כן אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא
אף פעם לא מאוחר ללמוד. וגיל 26 זה אחלה
אין דבר כזה מאוחר
את לא בתחרות עם אף 1
תעשי מה שמדויק עבורך
כל טוב
את לא בתחרות עם אף 1
תעשי מה שמדויק עבורך
כל טוב
לא, זה בסדר
תמיד טוב מלא לעשות בכלל
כן אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם
דיי מאוחר
באותו הנושא: