7 תשובות
לא, אולי מהפחד שאת לבד ברחוב ויכול לקרות משהו
אולי את מפחדת ואת נכנסת ללחץ כי את לב (:
זה יכול להיות מפחד להסתובב לבד ברחוב
אולי הנשימה שלך כשאת הולכת לא נכונה.
אבל למה שאני יהיה בלחץ ברחוב? o_o
לא, אולי את מפחדת...
גם אני ככה אני ישר מתקשרת למישהו וחופרת לו כל הדרך.. אם את רואה שזה ממשיך תלכי לרופא..
ישמצב זה מלחץ,,
באותו הנושא: