7 תשובות
לא, אולי מהפחד שאת לבד ברחוב ויכול לקרות משהו
אולי את מפחדת ואת נכנסת ללחץ כי את לב (:
זה יכול להיות מפחד להסתובב לבד ברחוב
אולי הנשימה שלך כשאת הולכת לא נכונה.
אבל למה שאני יהיה בלחץ ברחוב? o_o
לא, אולי את מפחדת...
גם אני ככה אני ישר מתקשרת למישהו וחופרת לו כל הדרך.. אם את רואה שזה ממשיך תלכי לרופא..
גם אני ככה אני ישר מתקשרת למישהו וחופרת לו כל הדרך.. אם את רואה שזה ממשיך תלכי לרופא..
ישמצב זה מלחץ,,
באותו הנושא: