12 תשובות
מהה
זה מעט מידי :'(
זה מעט מידי :'(
יאיי שיגמר כברר כמה אפשרר
נמאס לי מהחופש אני אומרת את האמת
מה זה קצת רצחח וואי
מה זה ממש קצת וואי אופפ
אלה שכותבות שיגמר, מי אתן??????
אני ילדה ששופטת את בית ספר לפי הימים האחרונים שלו שלא לומדים בהם ואז חוזרת לבית ספר ואחרי כמה ימים רוצה למות:(
איך ככ מהרר
אוףף
פאק באסה
כן
שיגמר כבר((:
שיגמר כבר((:
איךך נו מהה זה לא הוגןן
באותו הנושא: