7 תשובות
כן
כן, לרוב מתחברים ונוצרים קשרים עם אנשים מהצבא.
כמובן, אני בטוחה שאת אחלה של בן אדם
בטוח
שמעתי מלא סיפורים של אנשים שיצאו מהצבא עם חברי אמת שהם כמו משפחה בשבילם
שמעתי מלא סיפורים של אנשים שיצאו מהצבא עם חברי אמת שהם כמו משפחה בשבילם
בצבא תמיד מוצאים.
אומרים שהחברים של הצבא הם לכל החיים.
אומרים שהחברים של הצבא הם לכל החיים.
אי אפשר לדעת.. הרבה מוצאים חברים אבל יש כאלה שלא.. אני אישית לא מכירה אותך ואף אחד פה אז אולי אם אין לך עכשיו חברים יש לך בעיה עם להתחבר לאנשים אבל אולי זה תלוי במסגרות שהיית בהן עד עכשיו ודווקה הצבא היא מסגרת שתתאים לך ויהיה לך טוב ותכירי חברים אבל זה עניין של איך את תתנהגי ושל מזל.. לי אישית בתיכון היו חברים ובצבא לא ממש אבל זה כי אני עושה יומיות בקריה וכולם שבוזים ולא מתקשרים ותמיד בטלפון קיצר לי מסגרת כזאת לא מתאימה בכללי.. בכל מקרה מציעה לך בשביל להכיר חברים ללכת לבסיס סגור
זו מסגרת חדשה, אנשים חדשים שלא מכירים אף אחד ונוצרים הרבה חברויות. אם זה בטירונות אז את איתן כל היום כל יום וישנות ביחד אז אמורים להתחבר ואם זה בסדיר אז כשאת באה האנשים שאיתך מדברים איתך מפתחים שיחה עוזרים לך, מראים לך מקומות דברים וככה מתחברים.
הסיכויים שתהיה לך חברה גבוהים או לפחות את האחת שתוכלי תמיד לפנות אליה
הסיכויים שתהיה לך חברה גבוהים או לפחות את האחת שתוכלי תמיד לפנות אליה
באותו הנושא: