6 תשובות
כן.
כן עם כולם זה לא החזיק מעמד חוץ משניים שאנחנו מדברים על בסיס יום יומי.
כן, עם אחת שהיא הדבר הכי טוב שקרה לי
אני לא אבל לחברה זה מאוד הצליח.
עם חלק כן ועם חלק לא, עם הרוב לא כי נמאס לי מהם
מלפני חמש שנים והיום אנחנו מאורסים:)
אנונימית