2 תשובות
ציון טוב נחשב 3 ומעלה
תחכי למנילה ותראי את התפקידים שתקבלי ואת יכולה להתסכל בעצמך ולראות אם יש תפקיד שמעניין אותך
ציוני יום המאה לא רלוונטים למודיעין/תלפיות (של חיל האוויר)
תחכי למנילה ותראי את התפקידים שתקבלי ואת יכולה להתסכל בעצמך ולראות אם יש תפקיד שמעניין אותך
ציוני יום המאה לא רלוונטים למודיעין/תלפיות (של חיל האוויר)
תגידי תודה שעשית את זה בכלל. אני פספסתי את הזימונים ליום המאה ואין לי ציונים.. באסה.
באותו הנושא: