אתם יכולים להגיד איזה יצירה הכי כזה טובה יפה ומרשימה מהבאות: 1.פרלוד ופוגה בפה מינור מהכרך השני bwv 881 של באך 2. פרלוד ופוגה בפה דיאז מזור גם של באך 3.פנטזיה בדו מינור קכל 936 של מוצארט 4.פנטזיה ברה מינור קכל 397 של מוצארט 5. אימפרומפטיו אופ 90 מספר 4 של שוברט