2 תשובות
זה תלוי מה התפקיד. יש נעלי בנות שזה לרוב הבנות בתפקיד עורפי. יש נעלי יחש שזה נעלים שנחשבות לבנים הן נעליים גבוהות אבל שמשויכות לתפקידים עורפיים של גברים ויש נעלי חיר שזה נעלים אדומות או שחורות שמשויכות ללוחמים או לוחמות.
את יכולה לקבל חיר אם את בתפקיד לוחמת או תצפיתנית
את יכולה לקבל יחש אם את מדריכה או מפקדת
אם לא את אמורה לקבל נעלי בנות זה נעלים נמוכות אבל לא נראה לי שתהיה לך בעיה במידה.
יש את כל המידות אל תדאגי. אם אין אז מזמינים לך במיוחד