10 תשובות
לגמרי. זה קרינג'י מדי.
צודק זה כבר נמאס קצת
גם לי.
גם עלי זה מאוס
אבל ממתי אנשים סופרים אותנו?
אני מסכימה איתך אבל אתה צריך להתמודד
הם לא כותבים את הבדיחות האלה במיוחד בשבילך
כן וכששואלים שאלה רנדומלית ישר מזכירים אוכל
או משפטים כמו "אוכל זה חיי" או בנות שחשות את עצמן ואומרות "בנות אחרות אוהבות בגדים, אבל אני אוהבת אוכל חיחי לול אני מוזרה" -_-
אנונימית
שואל השאלה:
bhad bhabie כי די זה כמו מימס 2016 או
מה קורה?
- הכל טודו בום

די הבנו עבר זמנו זה מת תתקדמו כברר
אנונימי
שואל השאלה:
גיזס אנונימית זה ממש שנוא עליי
אנונימי
לא, גם לי.
אנונימי
גם לי