5 תשובות
תשלום אחד זה שאת משלמת את כל סכום בבת אחד

2 תשלומים זה שאת משלמת חצי מתשלום וחצי השני מאוחר יותר
שאם את קונה משהו אז בדכ התשלום יורד מהאשראי בסוף החודש, אז אם את רוצה לחלק את הסכום שירד לך חצי החודש הזה וחצי חודש הבא
אם לקחת את כל הסכום בפעם אחת או חצי ואז בחודש הבא את החצי האחר
זה אומר שאם נגיד קנית משהו ב300 שח ואת עושה שני תשלומים אז את משלמת 150 שח בחודש הזה ו150 שח בחודש הבא
שואל השאלה:
תודה
אנונימית