11 תשובות
מוזר
שהוא ילדותי
לא התבגר..
חי בלאלנד
ילדותי
זה חמוד אבל כנראה שהייתי מתעצבנת מתישהו מרוב תמימות
מסכן...
xdunicornxd, ממש לא לכל אחד יש אמונות מוזרות. נראה לך שרבנים גדולים מאמינים בדברים מוזרים?
xdunicornxd, אני יודע שלא אמרת, אבל התבטאת באופן כללי וגורף: "כל אחד יש אמונות מוזרות".
אני מבשק סליחה אם זה פגע בך.
אני מבשק סליחה אם זה פגע בך.
מילא פיות
אבל סנטה קלאוס? אני מאוד אוהבת את הדמות ואת כל הסיפור וזה אבל קשה להאמין שזה אמיתי
הלוואי שזה היה אמיתי
אבל סנטה קלאוס? אני מאוד אוהבת את הדמות ואת כל הסיפור וזה אבל קשה להאמין שזה אמיתי
הלוואי שזה היה אמיתי
שואל השאלה:
^חח כן הלוואי שהוא היה אמיתי לפחות הייתי מקבלת מתנות ממישהו
^חח כן הלוואי שהוא היה אמיתי לפחות הייתי מקבלת מתנות ממישהו
אנונימית
באותו הנושא: