11 תשובות
שהוא ילדותי
לא התבגר..
ErO
חי בלאלנד
ילדותי
זה חמוד אבל כנראה שהייתי מתעצבנת מתישהו מרוב תמימות
xdunicornxd, ממש לא לכל אחד יש אמונות מוזרות. נראה לך שרבנים גדולים מאמינים בדברים מוזרים?
xdunicornxd, אני יודע שלא אמרת, אבל התבטאת באופן כללי וגורף: "כל אחד יש אמונות מוזרות".
אני מבשק סליחה אם זה פגע בך.
מילא פיות
אבל סנטה קלאוס? אני מאוד אוהבת את הדמות ואת כל הסיפור וזה אבל קשה להאמין שזה אמיתי
הלוואי שזה היה אמיתי
שואל השאלה:
^חח כן הלוואי שהוא היה אמיתי לפחות הייתי מקבלת מתנות ממישהו
אנונימית