6 תשובות
בגלל שהשמש קולטת ממש טוב את הצבע השחור אז כנראה את ממש ממש מזיעה וזה גורם לריח.
שואל השאלה:
מה לעשותת בשביל שלא יהיה לי ריח מסריח של זיעה?
אנונימית
שימי דורדורנט של ביוטיקר הוא ממש עוזר לי רק עשר שקל
ובאמת שאני מזיעה מלא וזה נורא והיום וניסיצי אפילו דורדורנט משחה שמחזיק כמה ימים או משהו והוא לא עזר לי...
שואל השאלה:
מה אני לא ישים ואני יזיעה שמתי דורדורנט בושםם הכל שמתי ובכל זאת מזיעה
אנונימית
אז באמת בעיה שלך...את צריכה להחליף דורדורנט וזהו.