14 תשובות
שואל השאלה:
..
אנונימי
משום מה אני לא מופתעת
שתהנה
אין לי מה לעשות עם המידע הזה
חחח גם אני לא מופתע
יאו כן
מאכזב, אך לא מפתיע.
חח וואוו
שואל השאלה:
איך היא לא מתביישת!! צריך לדווח ליוטיוב על זה!
אנונימי
אני פעם שמתי לב לשיר של pink floyd, anathema ו מטאליקה שיש להם מנגינה דומה
ואף אחד לא עשה מזה סיפור, למרות שאלו שלוש להקות מוכרות
פחח שתיהיה בריאה
זה סימפול, לא העתקה וזה רק בשניות הראשונות
אנונימית
כן זה ממש דומה
שואל השאלה:
אין לה בושה
אנונימי
יוא אמאלה מה יש לכם? זאת לא היא מלחינה את השיר הזה והיא גם לא כותבת, תפסיקו להיות כאלה שיפוטיים כלפיה וכלפי כל אחד, היא בכלל לא מלחינה תפסיקו