13 תשובות
אל תסכימי
לא אכלת, למה שתשלמי על אוכל שאחרים אכלו?
לא אכלת, למה שתשלמי על אוכל שאחרים אכלו?
אממ זו בעיה שלך שבאת מאוחר
אנונימית
זה כאילו לא אשמתם זה אשמתך
אנונימית
או שהודעת שאת מאחר ואז זה כבר משהו אחר...
אנונימית
אגב אם הם קנו לך מנה במיוחד ולא באת פשוט אז את כן צריכה לשלם
אבל אם זה פיצה או משהו שמכינים ממצרכים שהיו לכולם את לא אמורה לשלם
אבל אם זה פיצה או משהו שמכינים ממצרכים שהיו לכולם את לא אמורה לשלם
שואל השאלה:
זה אוכל שהזמינו
והודעתי למדריכה אתמול שאני מאחרת (המדריכה לא קשורה לזה, היא לא משלמת)
זה אוכל שהזמינו
והודעתי למדריכה אתמול שאני מאחרת (המדריכה לא קשורה לזה, היא לא משלמת)
אנונימית
שואל השאלה:
איך בדיוק זאת אשמתי? הייתי בבדיקה ואסור לי לאכול, באתי כי הייתי חייבת להראות נוכחות בעבודה
איך בדיוק זאת אשמתי? הייתי בבדיקה ואסור לי לאכול, באתי כי הייתי חייבת להראות נוכחות בעבודה
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני לא ישלם יגידו שאני קמצנית
מה אני אמורה לעשות?
ואם אני לא ישלם יגידו שאני קמצנית
מה אני אמורה לעשות?
אנונימית
תראי,
אם ידעת שאת מגיעה ומשתתפת מראש במפגש ההוא, את צריכה לשלם כמו כולם. זה העניין פה, האם היית ידעת ארוחה קבוצתית, כן או לא?
כן, את צריכה לשלם כמו כולם ואם לא התגלה לך בהפתעה שיש ארוחה קבוצתית אינך מחויבת לשלם.
את חייבת להבין שאין פה עניין של איחור. את איחרת מסיבותייך .
אם ידעת שאת מגיעה ומשתתפת מראש במפגש ההוא, את צריכה לשלם כמו כולם. זה העניין פה, האם היית ידעת ארוחה קבוצתית, כן או לא?
כן, את צריכה לשלם כמו כולם ואם לא התגלה לך בהפתעה שיש ארוחה קבוצתית אינך מחויבת לשלם.
את חייבת להבין שאין פה עניין של איחור. את איחרת מסיבותייך .
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה קשור? הבאת עכשיו חוקים משלך?
זה 50 זה לא 10 אני לא מייצרת כסף
ולא אכלתי אפילו כי אסור לי
מה זה קשור? הבאת עכשיו חוקים משלך?
זה 50 זה לא 10 אני לא מייצרת כסף
ולא אכלתי אפילו כי אסור לי
אנונימית
אמרת שאת לא מגיעה ערב לפני- את לא אמורה לשלם. זהו.
אם אומרים משהו- תגידי שהיו לך בדיקות ואסור לך לאכול בכלל וגם הודעת שלא תגיעי והם לא היו אמורים לכלול אותך בתשלום, תראי להם את ההודעה וזהו שיקפצו לך
אל תקשיבי לאנונימי
אם אומרים משהו- תגידי שהיו לך בדיקות ואסור לך לאכול בכלל וגם הודעת שלא תגיעי והם לא היו אמורים לכלול אותך בתשלום, תראי להם את ההודעה וזהו שיקפצו לך
אל תקשיבי לאנונימי
אין פה חוקים. אני מנסה לנתח את השאלה שלך.
את סיפרת את חלק מהסיטואציה שלך ללא בדיקה שציינת ואם היית מכניסה לתוך שאלה שלך. היינו נותנים לך פרשנות אחרת לסיטואציה ומייעצים לך מה לומר בסיטואציה.
את סיפרת את חלק מהסיטואציה שלך ללא בדיקה שציינת ואם היית מכניסה לתוך שאלה שלך. היינו נותנים לך פרשנות אחרת לסיטואציה ומייעצים לך מה לומר בסיטואציה.
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה אני אומרת להם עכשיו? אמרו לי להביא ליום ראשון אז אמרתי להם אוקיי, ובטח עכשיו יעשו עלי פוזות ולא ידברו איתי
אז מה אני אומרת להם עכשיו? אמרו לי להביא ליום ראשון אז אמרתי להם אוקיי, ובטח עכשיו יעשו עלי פוזות ולא ידברו איתי
אנונימית
באותו הנושא: