התחברות
הרשמה
מישו פה עוד משתמש באיי סי קיו?
25 ביולי 2019, 15:57
ICQ
מנת משכל
תמיכה
זיכרון
דואר אלקטרוני
3 תשובות
רוב האנשים פה לא מכירים את זה בכלל
ס
סבא ג'בטח
חחח כולם קטנים פה...
ה
הארי:)
מה זה בכלל?
אנונימי
באותו הנושא:
למה יש משתמשים שאין להם תודות בקיר?
איך יש יותר מ9 מיליון משתמשים במיקמק (פעם אחרונה שבדקתי) ויש פחות מ9 מליון אנשים בישראל.-.?
יש לכם משתמש שנוא? יש לכם משתמש אהוב?
כמו שיש כאן משתמש שנוא יש כאן גם משתמש אהוב?
איך במיקמק יש 10 מיליון משתמשים אם יש רק 8 מיליון *אנשים* בארץ.-.?
איך זה קורה שלמשתמשים לא נחמדים (בלשון המעטה) יש אלפי פרחים, ולמשתמשים טובים יש בקושי 100?
יש פה משתמש שאין לו גיל ומגדר בפרופיל איך הוא עשה את זה?
יש לי משתמש ישן באינסטגרם ולא זוכרת את הסיסמא שלו , איך למחוק את המשתמש בזה לצמיתות?
מישו יודע איך משתמשים בטלגרם ויכול להגיד לי איך מצטרפים לקבוצה?
איך יש כאן כאלה שיש להם משתמשים כפולים למרות שצריך אימות טלפוני כדי לפתוח משתמש?
אם יש פה משתמש על אז יש פה גם משתמש נבל?