3 תשובות
את יכולה לעצור באיזה הילוך שבא לך, הכנסת את הקלאץ' וזהו... ברמזור תורידי לראשון. גם בטסט... אין הבדל.
אפשר לעצור בשלישי ולעבור לראשון
אני בדרך כלל עוצר בשלישי. ואז ברמזור מעביר לניוטרל. ושהרמזור מתחלף לירוק מכניס לראשון.
אם את לפני טסט, אז להוריד להילוך שני ולעצור.