10 תשובות
תמסרי לו ביי ממני
ברוך שפטרנו
לא בכיתי על גלעד שליט, לא אבכה גם על דודו פארוק.
לאא
לא יודע מה איתכם אני ראיתי סימן שאלה שהוא רשם "הפיניטו?"
אנונימי
לא אהבתי אותו במיילא
לא נראה שהוא באמת פורש
כןן תודה רבהה
עומדת להתגעגע אליו.
טיזר לשיר חדש שלו, תאמת השיר יצא טוב חח