8 תשובות
כנל
חרא חופש
ירדתי 6 קילו זה גם משהו
אנונימית
אני כמוך
בדיוק ככה
אני לא הרבה בעיקר,למדתי פסנתר,התאמנתי,מצייר,ולומד לומד לומד.
למה דווקא עשיתי דיי הרבה החופש הזה
ואללה מה אני יגיד...
תכננתי לעבוד (היה לי משהו מסודר ואז החליפו מנהל וקרה משהו במערכת..., בקיצור בלאגן.)
להתאמן (מהמשכורת של העבודה לקנות סטרואידים שיתנו לי בוסט מטורף לשריר)
לשפר את הריצה שלי (אני כרגע רץ מלא אבל פחות בקטע של לשפר אלא בקטע של לשמור, אין לי כוח לשפר...)
לצאת עם חברים

מה שקורה בתאכלס:
מחפש עבודה כמו נכה אף אחד לא צריך
לא מתאמן
משמר את הריצה בלי שום שיפור
אנונימי