3 תשובות
תיכנסי למצלמה של אייפון ויש שם אופציה לסלואו תצלמי ואז שימי את הסלואו מתי שאת רוצה וזהו
שואל השאלה:
אה באייפון :/
אנונימית
את מצלמת את זה קודם בסלואו בטלפון (יש באייפון)
ואז את עורכת את זה