10 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו אחראיים עליהם לא ממצרים ולא אף מדינה אחרת
צריך לתת להם לייצר לבד
לא צריך להביא להם כלום
לא דלק
לא מים
לא מזון
לא חשמל
ולא גז
שואל השאלה:
למה לא 24 שעות?
מסיבות הומניות
אם מדינת ישראל תפסיק לספק להם את זה האו"ם המז***** וכל המדינות הצבועות המסריחות יישבו לנו על הצוואר כמו קרציות
אנונימית
אנחנו לא חייבים להם כלום שיגידו תודה על זה, מודים להם על הטרור
צריך לנתק אותם מהעולם הזה נראה איזה טילים יהיה להם לזרוק עלינו אחרי זה
אנונימי
אם האמצעים שאנחנו נותנים להם אנחנו חוטפים בראש, אני לא מאשים את כל עזה יש שם חפים מפשע וחסרי ישע... אבל מספיק להתיפייף זה המצב, בואו נדאג קודם לעצמנו כמדינה
ישראל לא צריכה לספק חשמל לטרוריסטים האלה יימח שמם וזכרם
אנחנו יצאנו מרצועת עזה ונתנו את המפתחות למחמוד עבאס והעולם אמר שהם יקימו שם את סינגפור של מזרח התיכון ובמקום זה החליטו להפוך אותה למדינת טרור
זאת בעיה שלהם
מה אני בהלם
לא ידעתי