3 תשובות
שואל השאלה:
בסדר זה להרגשה שלי, לעשות עכשיו או ביום שלישי?
בסדר זה להרגשה שלי, לעשות עכשיו או ביום שלישי?
אנונימית
אם יש לך רק מסיכה לפעם אחת והמסיכה באמת משפיעה לך על עור הפנים בצורה טובה אז תעשי יום לפני שאת נפגשת עם חברה או אפילו באותו בוקר של היום שאת נפגשת איתה כדי שתרגישי טוב עם עצמך באותו היום.
זה מה שאני הייתי עושה
זה מה שאני הייתי עושה
שואל השאלה:
לא עושות ביחד ולא יכולה לקפוץ לחנות
לא עושות ביחד ולא יכולה לקפוץ לחנות
אנונימית
באותו הנושא: