התחברות הרשמה

ההורים שלי אשכרה משעוממים קראו לי ללי ולאח שלי לאייל מה הקטע?

26 ביולי 2019, 16:58
האח הגדולריאליטיאיב אנד ליר    
2 תשובות
לאייל?
אממ
הם כנראה מתחברים לזה באיזשהי צורה
L
L.i.a.m
זה לא גרוע כמו אצלי אבא שלי קרא לי רוני כי השם השני שלי היה זקן מידי והיה לו חבר בתיכון שקראו לו רוני.
מ
מיס מרשמלו
באותו הנושא:
באיזה שם ההורים שלכם כמעט קראו לכם? (אם יש לכם כזה חח)
ההורים שלכם פעם קראו לכם עצלנים?
ההורים שלכם קראו לכם פעם עצלנים?
ההורים שלי אשכרה מצפים שאני לא אפגע בעצמי *שוב* גם אחרי שהם מדברים איתי ככה?
אם ההורים שלי קראו לי מכוערת זה אומר שאני באמת מכוערת?
ההורים שלי קראו לי שרגא, מה יכול להיות יותר גרוע מזה?
למה ההורים שלכם קראו לכם ככה?
פעם שמעתם שם של מישהו והיזדעזתם איך ההורים שלו קראו לו ככה?
פעם שאלתם את ההורים למה קראו לכם בשם שלכם?
רושמים משעוממים או משועממים?
ההורים שלי קראו לי שמנה