7 תשובות
גאה בך שהבנת את זה (:
שמחה לשמוע:)
מישהו יפה עם אישיות חרא לא שווה כלום לדעתי
כמובן שלאנשים יפים יותר קל בחיים ואנשים מסתכלים על זה אבל אם הם טיפשים ובלי אישיות אז זה לא שווה היופי
כמובן שלאנשים יפים יותר קל בחיים ואנשים מסתכלים על זה אבל אם הם טיפשים ובלי אישיות אז זה לא שווה היופי
תהני
כל הכבוד לך שהבנת את זה
באמת.
וגם בעיניי כולם יפים זה עניין של טעם פשוט
באמת.
וגם בעיניי כולם יפים זה עניין של טעם פשוט
כל הכבוד שלקחת את זה למקום הזה
כל הכבוד לך, הלוואי שגם אני הייתי מסוגלת לחשוב ככה, אני עוד מתקשה עם הנראות שלי אבל זה תהליך שעובדים עליו :)
באותו הנושא: