15 תשובות
רוב הסיכויים שכן, נקווה שלא...
אנונימי
לדעתי לא
זה יכול לקרות אבל זה לא כזה נורא כי כל אחד והמידות שלו
שואל השאלה:
אנונימי אני גם מקווה שלאxd
אנונימית
לא נראה לי, לי היא הפסיקה לגדול בגיל 13 ואני גם מידה 42. גם אם תגדל אז לפי דעתי לא תגדל ביותר ממידה.
אנונימית
יש מצב שכן אולי במידה וזהו מקווה בשבילך שלא
לא. בוודאות לא.
בת כמה את?
אנונימית
יש מצב שמקסימום תגדל עוד מידה אחת וזהו.
42 בשביל בנות זה ענק. אני (בן) ואני מידה 47 ואני בגיל שלך:)
שואל השאלה:
כן אני יודעת, טוב תשמע זה לא גם שאני שולטת על זה או משהxd
אנונימית
lol
מה הגובה שלך?
שואל השאלה:
1.75/6
אנונימית
וואו את גבוהה!
יש מצב באה לפרטי?