4 תשובות
תקשיבי,אני אומרת לך בתור אחד שירדה 37 קילו..ויש לי עוד דרך קצרה
אני מבינה בדיוק את הקושי שאת חווה עם הירידה במשקל,זה ממש קשה לקבל מוטיבציה כשאת מורגלת לאורח חיים שהוא שונה מאורח החיים הבריא
אפשר להתחיל מיזה שתבקשי מאמא שלך להוציא או לפחות להחביא את כל הגאנק והמתוקים,שלא תתפתי
ושתמיד יהיה לך בהישג יד במקרר משהו משביע וטעים ובריא על מנת שלא תישאבי לגאנק שוב.
זה מצריך אבל המון מוטיבציה,התמדה וכוח רצון
ואם את בטוחה עם עצמך שאת מסוגלת לעשות את זה,זה מצוין.
אם קשה לך לעשות דיאטה לבד תלכי לדיאטנית שתעשה לך תפריט על פי הצרכים שלך,לגבי ספורט תוכלי לעשות 4-5 פעמים בשבוע,כל סוג אירובי כמו ריצה,שחייה,אופניים,קפיצה בחבל
במשך 40, דקות
ואולי גם תרגילי חיטוב אם תרצי
תדעי דאם את מתחילה זה לא הולך להיות פשוט ולא תוכלי לעלות את זה בחזרה
אבל אני מאמינה בך,תחשבי שכשתרזי תראי את עצמך ותראי "וואו איזה יפה אני" בביטחון
בהצלחה אהובה:)
אני מבינה בדיוק את הקושי שאת חווה עם הירידה במשקל,זה ממש קשה לקבל מוטיבציה כשאת מורגלת לאורח חיים שהוא שונה מאורח החיים הבריא
אפשר להתחיל מיזה שתבקשי מאמא שלך להוציא או לפחות להחביא את כל הגאנק והמתוקים,שלא תתפתי
ושתמיד יהיה לך בהישג יד במקרר משהו משביע וטעים ובריא על מנת שלא תישאבי לגאנק שוב.
זה מצריך אבל המון מוטיבציה,התמדה וכוח רצון
ואם את בטוחה עם עצמך שאת מסוגלת לעשות את זה,זה מצוין.
אם קשה לך לעשות דיאטה לבד תלכי לדיאטנית שתעשה לך תפריט על פי הצרכים שלך,לגבי ספורט תוכלי לעשות 4-5 פעמים בשבוע,כל סוג אירובי כמו ריצה,שחייה,אופניים,קפיצה בחבל
במשך 40, דקות
ואולי גם תרגילי חיטוב אם תרצי
תדעי דאם את מתחילה זה לא הולך להיות פשוט ולא תוכלי לעלות את זה בחזרה
אבל אני מאמינה בך,תחשבי שכשתרזי תראי את עצמך ותראי "וואו איזה יפה אני" בביטחון
בהצלחה אהובה:)
שואל השאלה:
תודה שענית, מעריכה❤
אפשר לשלוח לך פרטי שתספרי לי יותר לעומק על התהליך שלך?
תודה שענית, מעריכה❤
אפשר לשלוח לך פרטי שתספרי לי יותר לעומק על התהליך שלך?
אנונימית
תקשיבי אני לא רוצה לפגוע אבל את במצב של עודף משקל וזה פשוט לבריא אם את לא מצליחה לשלוט מבחינת לאכול קצת פשוט תנסי להתחיל לרוץ לי אישית זה ממש עזר תעשי את זה בהדרגה ואת בקושי תרגישי בכלל תתחילי מלרוץ 4 פעמיים בשבוע הראשון חצי קילומטר ואז תעברי ל4 פעמיים בשבוע לקילומטר ואז קילומטר וחצי ותתקדמי תציבי לעצמך מטרה ותשיגי אותה תנסי גם לקפוץ בחבל כל יום 10 דקות רצוף ובקטע של האוכל פשוט תורידי טיפה את הממתקים אני גם רוצה לומר לך שתעשי את זה בשביל עצמך ולא בשביל אף אחד אחר את גם צריכה לרדת ממש טיפה בשביל להיות במשקל תקין משהו כמו 8 קילו ואני מאמינה שאם לא תוותרי לעצמך את תצליחי בהצלחה❤ ותזכרי לא לוותר
שואל השאלה:
זה לא קשןר לממתקים.. אני לא אוכלת ממתקים בכלל גם לא גאנק פוד אני פשוט אוכלת בכמויות גדולות
זה לא קשןר לממתקים.. אני לא אוכלת ממתקים בכלל גם לא גאנק פוד אני פשוט אוכלת בכמויות גדולות
אנונימית
באותו הנושא: