11 תשובות
לא חושבת שזה מוריד להם. זה דווקא חמוד לא?
אני לא בן .. אבל לדעתי זה ממש ממש ממש חמוד
זה ממש חמוד ,
זה לא יוריד לי גם אם בן יסמיק ( אני בי..)
וואי אז ממש קשה לך עם זה שבנות עונות הא ?
למה שזה יוריד למישהו?
לא, זה חמוד.
לי זה לא מוריד, זה אפילו די חמוד
נראה לך אם קורה לי דבר כזה אני שומר אותה
ממש לא
ברור שלא
לא זה חמוד רצח
הנה אני בן
והאמת שזה גם מעלה זה אומר שהיא מתרגשת מזה וזה חמוד