20 תשובות
חייב לעשות שיחת וידאו מתישהו
אם זה פדופיל? ואם זה בכלל מישהו אחר
יש הרבה מקרים כאלה צריך להיזהר
אם הוא רוצה שיחת וידאו זה טוב כי לא חסר ביטחון והוא לא מזוייף לכי על זה תתגברי קצת על הביישנות וזה יעבור לך תוך כדי
שואל השאלה:
כאילו וגם עזבו את זה,
כשניפגש, אני כן חושבת שאני יפה ומחמיאים לי דווקא הרבה הרבה , אבל עדיין נגיד מפחדת להלחץ ולר להתנהג כמוני או שפתאום יהיו לי רגשי נחיתות על המראה שלי.
אנונימית
אוו שקט את סתם רוצה לסחוט מחמאות ומילים מרגיעות. יהיה מעולה גם השיחת וידאו ואם תפגשו גם הפגישה כי מה יכול להיות רע
שואל השאלה:
לא אני ממש לא רוצה לסחוט מחמאות ומילים מרגיעות.
זה לא עוזר לי, זה עוד יותר מלחיץ.
אני רוצה "כלים" של לדעת איך להתמודד עם זה, אם זה לגיטימי או לא, אם זה קרה לעוד מכם וכו ..
אנונימית
לחייך לשמור על רוגע ולהנות מחברת בנאדם שאת מחבבת?
כדאי וידאו גם אם לא מרגיש בנוח. הוא כנראה רוצה לבדוק שזה לא פדופיל או משהו. אל תעשו שיחה אפילו, רק דקה - שתיים ואז תמשיכו לדרך הרגילה שבה אתם מדברים
שואל השאלה:
אתם צודקים, כלכך בא לי להיפגש איתו כי הוא ואו אחד המיוחדים ונראה לי שיהיה ממש נחמד לדבר. מצדי אפילו שהפגישה הזאת תהיה בקטע ידידותי. הוא הציע להיפגש, אני ממש מקווה שאני באמת אצליח להסכים על יום ואהיה מספיק "אמיצה". כי אני לא אוהבת שבוחנים אותי, אישית יותר נוח פשוט לפגוש בן אדם מהפעם הראשונה שמדברים פשוט במציאות.
-_-
אוף
אנונימית
תמיד פגישה ראשונה זה מביך טיפה ומרגש אבל אחרי ה15 דק הראשונות הכל כבר זורם ובא בטבעיות והכי כיף ככה
שואל השאלה:
מישהו פה נפגש עם מישהי/מישהו מהאינטרנט ויכול לספר לי? אפילו בפרטי
אנונימית
שלחי הודעה אספר לך
את צריכה להחליט מה יותר חשוב לך.
לנסות לעשות את מה שאת רוצה, או להימנע מזה כי את מתביישת.
זו החלטה פשוטה ואם תבחרי בתשובה הנכונה, אז גם אם תרגישי לא נעים, תהיי בטוחה שהתגברת על הפחד
הוא צודק.
אני נפגשתי עם מישהי כאן רק אחרי שנתיים הכרות ועשינו שיחות וידאו לפני, לא היה אכפת לי איך היא נראית. היא נראית סבבה אבל האופי עושה לי טוב.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי, אתם ביחד עכשיו? השיחת וידאו לא הייתה מביכה?..
ומי יזם את הפגישה?
אנונימית
שנינו יזמנו
אנחנו פשוט ידידים טובים לא היינו בקטע לזוגיות אף פעם
כן אנחנו עדיין בקשר
אנונימי
והשיחת וידאו לא הייתה מביכה בכלל לדעתי
אנונימי
שואל השאלה:
אה אתם רק ידידים
אנונימית
סליחה? היא ידידה ממש טובה לדעתי, מה זה רק
אנונימי
היי צרי קשר
אני נפגשתי עם מישהי אחרי שלושה חודשים.
דיברנו על היום בטלפון וגם וידאו.
זה תלוי בכם, מתי אתם מרגישים מוכנים.
אנונימי