5 תשובות
תשתי כוס קולה, תנוחי, ואם לא יעבור תקחי כדור שירגיע:)
מי אמר לך לשתות אקמול?
יש כדור במיוחד לכאבי בטן,
אם את רוצה אז תשכבי על הבטן זה די מקל.
יש כדור במיוחד לכאבי בטן,
אם את רוצה אז תשכבי על הבטן זה די מקל.
שואל השאלה:
אני לא שותה אמקול ולא כדורים!1
כואב לי בטירוף!
אני לא שותה אמקול ולא כדורים!1
כואב לי בטירוף!
תאכלי משהו ותשתי כדור.
שימי ערק על הבטן
באותו הנושא: