10 תשובות
למה לא
לפני איזה שנה גם אני פתחתי חחח אבל סגרתי כי לא היה לי כןח
כי זה מגניב.
כי הם רוצים לחלוק את התמונות של הכלב שלהם עם העולם כולו
למה לא בעצם?
אם היה לי כלב הייתי פותחת
זה חמוד
פתחתי לחתול שלי. כי הוא מתוק, משוגע, יש לו צבע של טמטום והוא מלא באהבהה.
לכלבה ולחתולים שלי יש הם פוטוגניים בטירוף חחח
כי זה חמוד
Oka
כי אלירן סבג גבר עליהם
כי באלהם.