5 תשובות
שואל השאלה:
ההורים קונים לי ברור אבל אני לוקחת להם יותר מידי ואני לא אוהבת את זה
ההורים קונים לי ברור אבל אני לוקחת להם יותר מידי ואני לא אוהבת את זה
שואל השאלה:
הייתה לי עבודה ואני כמו סתומה התפטרותי בגלל שהתייחסו עלי דוחה הייתי צריכה לא להתייחס פשוט אני מחר הולכת לחפש עבודה ורוב הסיכוים שלא אמצע כי יש מלא עובדים
הייתה לי עבודה ואני כמו סתומה התפטרותי בגלל שהתייחסו עלי דוחה הייתי צריכה לא להתייחס פשוט אני מחר הולכת לחפש עבודה ורוב הסיכוים שלא אמצע כי יש מלא עובדים
וואו גם אני ככה. אבל לא משנה לי ולחברות שלי יש כת כזאת שכל יום אנחנו באות עם טייץ שחור וג'קט ואז אף אחת מאיתנו לא מבזבזת כסף על תלבושות יפות אבל לא המוזרה היחידה שלבושה כמו הומלסית חחח
כן... אולי תעשה/י בייביסיטר או שתקנה/י חולצות חלקות זולות ותעצב/י אותן
את יכולה לעבוד.
אבל את בת 15; ההורים לא קונים לך בגדים?
אבל את בת 15; ההורים לא קונים לך בגדים?
באותו הנושא: