5 תשובות
יש לך את הזכות לא לדבר איתה ולהמשיך לחיות עם אבא שלך. וגם תבהירי לה את זה
כן יש לך את הזכות
אבל עדיין תנסי לברר אם זה נכון
או אם את יכולה לפטור את זה עם אמא שלך
סתם חבל לך לא לדבר איתה
בטח שיש לך את הזכות לא להיות איתה היא גם לא אם כשירה אם זה מה שהיא עשתה לך כשהיית כל כך קטנה תגידי לה שאת לא מתכוונת ללכת לשום מקום ושהיא לא מחליטה עלייך ושאבא שלך זה האיש שגידל אותך ושאת נשארת איתו.
בלי להעליב או משהו אבל היא נשמעת בן אדם לא נחמד בכלל ודי רע.
שואל השאלה:
אין לי שם מעניין^ את אמיתית ? זה אמיתי והיו מצלמות שראו את זה היא גם הייתי איתה בביקור ומשום מה נשרפה לי הרגל היא אומרת שאחותה בטעות הדליקה אש
אנונימית
אוקיי תקשיבי מצטערת להגיד לך את זה אבל היא נשמעת בן אדם נורא ואם היא לא תסכים לוותר את יכולה לקחת את זה למשפט וברגע שיראו את כל ההוכחות היא לא תוכל לדבר איתך אם תרצי ואני די בטוחה שיש פה גם עילה לצו הרחקה על הקטע עם השריפה של הרגל שלך! מזעזע אותי פשוט באמת!
תהיי חזקה !❤