6 תשובות
כי הן מקנאות ודוגרי גם אני..
את האמת טוב שהן מנתקות קשר
הן סתם צבועות שלא יכולות לפרגן לך
זה מבאס שהן ככה אבל את ממש לא אשמה בזה
אני מקווה שתמצאי חברים מפרגנים בקרוב
את ממש לא אשמה הן מקנאות בך ואם הן יסתובבו לידך הן ירגישו לא בנוח לידך בגלל שאת מהממת.
כנראה לא חברות אמת, חברות נפש אמורות לתמוך בך ולהיות שמחות בשבילך
הן רוצות למות מקנאה.הן כנראה לא אמורות להיות בכלל חברות שלך הן היו צריכות לתמוך בך וזה
ממש ממש לא בסדר, תחפשי חברות חדשות.. אבל גם תנסי לדבר אם אלה ולשאול אותן מה קורה, אם הן לא יסבירו אז תשאלי אם זה בגלל השינוי במשקל שלך ואיך שמתייחסים אלייך עכשיו, אולי הן יהיו כנות, ואם לא אז לאדעת, פשוט תגידי להן שכשהן ירצו להתנהג כמו חברות שלך שוב, שאז יפנו אלייך.