4 תשובות
השמן שבו לא
לא ממש כי הוא מטוגן בשמן, אבל הוא די בריא.
לא ממש
אני לפעמים מכינה בבית ואופה שזה ממש טעים והרבה פחות משמין אני יכולה לאכול מלא חח
אנונימית