התחברות
הרשמה
בנים הייתם יוצאים עם מישהי ממש ביישנית?
29 ביולי 2019, 02:28
ביטחון עצמי
ביישנות
יציאות
5 תשובות
כן
s
sado catto
לא חושבת
א
אלכסשה
כן
r
rlmaymon
כן
W
Weirdo_boy
וואי זה מעצבן, אבל למה שיגידו לא?
ה
היי ביצ'
באותו הנושא:
(בנים) הייתם יוצאת עם מישהי ביישנית (דיי ביישנית)?
בנות הייתן מתידדות עם מישהי לקוית שמיעה (מכשירי שמיעה), ובנים הייתם יוצאים עם מישהי כזאת?
הייתם יוצאים עם מישהי ממש ביישנית? תהיו כנים
בנים אם הייתם 1.70+ הייתם יוצאים עם מישהי 1.53?
בנים הייתם יוצאים עם מישהי נמוכה מכם ובנות הייתן יוצאות עם מישהו נמוך מכן?
בנים הייתם יוצאים עם מישהי ביישנית רצח? כאילו ממש ביישנית ונפתחת לאט.. ולמה?
בנים בני 25-27 הייתם יוצאים עם מישהי בת 17?
בנים - הייתם מתחילים עם מישהי שקטה וביישנית , או מישהי בעלת ביטחון שמדברת הרבה?
בנים הייתם יוצאים עם מישהי שנראת שקטה וביישנית אבל שמכירים אותה היא הכי לא מתייבשת והכי זורמת בעולם?
בנים - הייתם יוצאים עם מישהי שנישקה יותר מ50 בנים?
בנים הייתם רוצים להיות חברים בקטע זוגי עם מישהי ביישנית מאוד שאין לה חברים?