2 תשובות
שואל השאלה:
אין לי למי לפרוק אין לי למי להתייעץ הוט רק עובר לי במחשבה והבכי פורץ בלי מעצורים אני לא יורעת מה לעשות
אנונימית
אני עוברת גם פרידה עכשיו את יכולה לשלוח לי הודעה ונחזק אחת את השנייה