5 תשובות
שלושה קווים למעלה בצד ימין - האופציה האחרונה
שואל השאלה:
איפה אני לא מבינה על מה אתם מדברים??
אנונימית
חברים לעט זה מגיל 13-21
אם את לא רואה את זה , כנראה עברת את הגיל
אולי את בת פחות מ13 או יותר מ21..
אם את מהטלפון.. אז נכון יש למעלה את הלוגו של סטיפס, וליד את הזה של ההודעות והעדכונים? אז בצד השני יש שלושה קווים. אתם לוחצת עליהם ובאופציה האחרונה רשום "חברים לעט" כפיש?