5 תשובות
הם תמיד מרימים לי את המצב רוח
יש להם סגנון נורא יפה ומיוחד, הם נותנים הרגשה של עולם יפה וזה
יש להם שירים שכיף לשמוע (:
אני אוהב את הקול של ליאם ונואל וגם את מה שהם מנגנים על הגיטרות וממש כיף לשמוע אותם
הם נותנים הרגשה טובה, יש להם שירים טובים ומעניינים.
באותו הנושא: