2 תשובות
גם אני חושבת כך.
יש פה אנשים מדהימים.

ממליצה להוסיף שאלה כדי שלא ימחקו לך :)
מבין אותך לגמרי.
עצם הידיעה שיש אנשים טובים שאכפת להם מאחרים זה מחמם את הלב.