5 תשובות
חחח כן
ואיך באלי שגם השנה הזאת תעבור מהר
ואיי כל כך
מצד אחד באלי שיעבור לאט מצד שני הלימודים יהרגו אותי שנה הבאה אז גם באלי מהר :-:
את צודקת לגמרי אני זוכרת את היום הראשון של שנה שעברה זה מלחיץץ
זה בסך הכל אומר שאנחנו מזדקנים שאנחנו מבינים את זה חח חח...
*מתחילה לבכות*