8 תשובות
לצאת מהארון
דתיים /אתאיסתים למה .....?
זה נושא שמחרפן אותי
וויכוחים בין דתיים לחילונים.
גם ככה לא יוצא מזה כלום אף פעם
שואל השאלה:
גם אני חושבת ^
דיכאון, על כמה שכולם אומללים ובודדים.
אחי. אם אתה ככ בודד לך תשיג חברים במקום להיות באתר.
****, מוריד?
משתמשים אחרים וויכוחים בין צמחוניים ואוכלי כל
שאלות מטומטמות שבאות מבורות ופרימיטיביות (גזעניות, הומופוביות, טרנסופןביות וכו')