7 תשובות
כן אני תמיד משקיעה וביום השני אני נהג משאית
תעשי לעצמך לא לאחרים
אולי זה יעלה לך את הבטחון העצמי
אני סתם שמה מסקרה וקצת קונסילר אני לא משקיעה יותר מידי
לא משקיעה בשיער יותר בלבוש
שואל השאלה:
בהצלחה בבית ספר החדש!
אנונימית
אה ואני עוברת בית ספר אז אני אעשה בייביליס עם חצי קוקו כי זה נראה ממש חמוד עליי אבל בכללי שום דבר מיוחד